Monday 23 January 2012

Kulit kekal lembut tanpa risau bakteria (Shokubutsu)

SOUTHERN Lion Sdn Bhd (SLion), pengeluar produk kebersihan dan penjagaan diri terkenal, memperkenalkan rangkaian produk terbaru yang terdiri daripada krim mandian, pencuci tangan dan sabun buku, Shokubutsu Active Guard khas bagi mereka yang aktif sepanjang hari.

Rangkaian baru ini menawarkan perlindungan antibakteria yang lebih
bijak kepada pengguna untuk mengatasi di samping menjaga kesihatan seisi keluarga.


Pengarah Urusan SLion, Ho Mun Woh berkata, rangkaian antibakteria berkenaan mempunyai formula unik dan eksklusif dikenali sebagai Smart Sense.

Rumusannya yang mengandungi 100 peratus bahan pembersih berupaya membasmi 99.9 peratus bakteria dengan berkesan sambil mengekalkan kelembutan semula jadi.

“Formula ini melalui pelbagai kajian selama bertahun-tahun. Smart Sense dirumus khas untuk mengesan dan membunuh bakteria berbahaya secara bijak supaya boleh memberikan perlindungan kepada kita sekurang-kurangnya selama 12 jam sehari.

“Bakteria kini membiak dan merebak dengan pantas.

Apabila ia membiak dan bermutasi, sukar untuk menghapuskannya menggunakan produk antibakteria biasa. Rumusan ini membantu untuk memberikan perlindungan untuk menentang bakteria,” katanya.

Menurut Ho, SLion turut berasa bangga kerana dapat bekerjasama dengan chef selebriti tanah air, Chef Wan yang bertindak sebagai duta jenama berkenaan.
Jenis pekerjaannya yang memerlukan dia menjalani gaya hidup sihat dan aktif di samping memenuhi jadualnya yang sentiasa berurusan dengan makanan, aspek kebersihan, amat diutamakan.

Chef Wan pula berkata, dia tidak sabar mencuba semua rangkaian produk baru itu selepas dimaklumkan mengenai Active Guard.

“Jenis pekerjaan saya memerlukan saya sentiasa bergerak, pergi ke merata tempat dan berinteraksi dengan ramai orang.

“Oleh itu, saya sentiasa terdedah kepada pelbagai jenis kuman dan bakteria. Justeru, saya perlu memastikan saya sentiasa sihat dan segar. Mujurlah sekarang saya boleh bergantung kepada Active Guard untuk perlindungan menyeluruh,” katanya yakin produk Shokubutsu Active Guard mampu memberikan rasa bersih dan kesegaran selepas setiap penggunaan.

Shokubutsu Active Guard kini boleh didapati di farmasi terkemuka dan pasar raya utama bersama promosi pengenalan. Dapatkan 30 milimeter (ml) ekstra dengan pembelian pek botol 220 ml, dan 100 ml ekstra dengan pembelian pek botol 600 ml, selagi stok masih ada.

Layari www.southernlion.com.my untuk penerangan lebih lanjut.

No comments:

Post a Comment